Aktualności

2022-09-02

Na infolinię Rzecznika Praw Pacjenta zgłosiło się 100 proc. więcej pacjentów niż przed pandemią

Problemy z dostępem do lekarza podstawowej opieki zdrowotnej - odmowa rejestracji wizyt, odmowa wizyty domowej, brak kontaktu z rejestracją - to najczęściej zgłaszane przez pacjentów kwestie na infolinię RPP. W 2021 r. liczba połączeń wzrosła o ok. 100 proc. w porównaniu do czasu sprzed epidemii.

Zdjęcie: Photogenica.

Zaloguj się i przeczytaj bezpłatnie całą treść artykułu.

Nie masz jeszcze konta dostępowego?
Zarejestruj się bezpłatnie, a otrzymasz:
* dostęp do wszystkich doniesień oraz pełnych tekstów artykułów naukowych w naszej Czytelni,
* prawo do bezpłatnego otrzymywania newslettera "Aktualności TERAPIA" z przeglądem interesujących i przydatnych wiadomości ze świata medycyny oraz systemu ochrony zdrowia w Polsce i na świecie,
* możliwość komentowania bieżących wydarzeń oraz udziału w ciekawych quizach i konkursach.
Zapraszamy serdecznie, dołącz do naszej społeczności.

Dodaj komentarz