Zielone tablice rejestracyjne nadal budzą zainteresowanie na drogach. Z roku na rok elektrycznych aut przybywa, a docelowo zastąpią wszystkie auta spalinowe. Elektryki mają jednak zły PR, zupełnie niesłusznie. FPPE obala trzy najpopularniejsze mity o samochodach elektrycznych w Polsce.
Zaloguj się i przeczytaj bezpłatnie całą treść artykułu.
Nie masz jeszcze konta dostępowego?
Zarejestruj się bezpłatnie, a otrzymasz:
* dostęp do wszystkich doniesień oraz pełnych tekstów artykułów naukowych w naszej Czytelni,
* prawo do bezpłatnego otrzymywania newslettera "Aktualności TERAPIA" z przeglądem interesujących i przydatnych wiadomości ze świata medycyny oraz systemu ochrony zdrowia w Polsce i na świecie,
* możliwość komentowania bieżących wydarzeń oraz udziału w ciekawych quizach i konkursach.
Zapraszamy serdecznie, dołącz do naszej społeczności.
Komentarze
Joanna - śr., 06/14/2023 - 09:21
"auto elektryczne w Polsce generuje nawet o 1/3 mniej CO2 w trakcie eksploatacji od auta spalinowego" - problem z autami elektrycznymi dotyczy glównie procesu produkcji, a potem utylizacji, baterii - co powoduje duże zużycie zasobów środowiskowych. Problemem jest też dużo krótszy cykl użytkowania samochodów elektrycznych niż spalinowych, co jeszcze zwiększa problem związany z produkcją i utylizacją akumulatorów, Ograniczenie danych do samej eksploatacji to manipulacja.
"Ładowanie na szybkiej ładowarce przy autostradzie trwa ok. 15-20 minut" - a co z zapalaniem się samochodów przy szybkich ładowarkach, podobnie jak telefonów przy używaniu szybkich ładowarek? Ta technologia nie jest bezpieczna.
Podsumowując - dla pełnego obrazu warto byłoby zacytować obszerniejsze wypowiedzi przeciwników aut elektrycznych, a nie tylko pisać pogardliwie o "mitach"
Dodaj komentarz