Niemiecki minister rolnictwa Cem Oezdemir chce walczyć z otyłością wśród dzieci za pomocą surowego zakazu reklamy niezdrowej żywności. Zakaz reklam, skierowanych do dzieci, dotyczyć ma nie tylko słodyczy czy chipsów – na indeksie ministerstwa znalazły się prawie wszystkie produkty mleczne – dowiedział się dziennik „Bild”. W Niemczech problem otyłości dotyczy 15 proc. dzieci w wieku od 3 do 17 lat.
Zaloguj się i przeczytaj bezpłatnie całą treść artykułu.
Nie masz jeszcze konta dostępowego?
Zarejestruj się bezpłatnie, a otrzymasz:
* dostęp do wszystkich doniesień oraz pełnych tekstów artykułów naukowych w naszej Czytelni,
* prawo do bezpłatnego otrzymywania newslettera "Aktualności TERAPIA" z przeglądem interesujących i przydatnych wiadomości ze świata medycyny oraz systemu ochrony zdrowia w Polsce i na świecie,
* możliwość komentowania bieżących wydarzeń oraz udziału w ciekawych quizach i konkursach.
Zapraszamy serdecznie, dołącz do naszej społeczności.
Dodaj komentarz