Aktualności

2025-09-02

Epigenetyka jest często narzędziem sprzedaży pseudonaukowych produktów

"Epigenetyczne kremy, diety odmładzające na poziomie komórkowym, testy na „wiek biologiczny” - takie produkty pojawiają się na rynku. Firmy zaczęły wykorzystywać epigenetykę jako szyld dla ofert, które wciąż rzadko mają poparcie w nauce" - ostrzega epigenetyk prof. Tomasz K. Wojdacz.

Zdjęcie: Photogenica.

Zaloguj się i przeczytaj bezpłatnie całą treść artykułu.

Nie masz jeszcze konta dostępowego?
Zarejestruj się bezpłatnie, a otrzymasz:
* dostęp do wszystkich doniesień oraz pełnych tekstów artykułów naukowych w naszej Czytelni,
* prawo do bezpłatnego otrzymywania newslettera "Aktualności TERAPIA" z przeglądem interesujących i przydatnych wiadomości ze świata medycyny oraz systemu ochrony zdrowia w Polsce i na świecie,
* możliwość komentowania bieżących wydarzeń oraz udziału w ciekawych quizach i konkursach.
Zapraszamy serdecznie, dołącz do naszej społeczności.

Dodaj komentarz