Aktualności

2025-10-15

"Zamiast pokazywać reklamy, w których picie przedstawiane jest niemal jak orgazm, pokażmy prawdę" (wywiad)

Prof. Leszek Czupryniak apeluje do przedstawicieli środowiska aktorskiego z wezwaniem do zaprzestania występowania we wszelkich reklamach alkoholu.

Zdjęcie: Photogenica.

Zaloguj się i przeczytaj bezpłatnie całą treść artykułu.

Nie masz jeszcze konta dostępowego?
Zarejestruj się bezpłatnie, a otrzymasz:
* dostęp do wszystkich doniesień oraz pełnych tekstów artykułów naukowych w naszej Czytelni,
* prawo do bezpłatnego otrzymywania newslettera "Aktualności TERAPIA" z przeglądem interesujących i przydatnych wiadomości ze świata medycyny oraz systemu ochrony zdrowia w Polsce i na świecie,
* możliwość komentowania bieżących wydarzeń oraz udziału w ciekawych quizach i konkursach.
Zapraszamy serdecznie, dołącz do naszej społeczności.

Dodaj komentarz